Jaaragenda KEPA |
|
|||
Dinsdag 19 september |
09.00 - 11.00 uur |
Vergadering KEPA |
Leden KEPA platform |
Kaliber Kunstenschool |
Donderdag 19 oktober |
15.00– 17.00 uur |
Workshop Muzikaal met Prentenboek en taal |
Alle ICC’ers, leerkrachten, klassenassistenten en directeuren |
Kaliber Kunstenschool |
Woensdag 8 november |
09.00-11.00 uur |
Vergadering KEPA |
Leden KEPA platform |
Bibliotheek |
Maandag 20 november |
15.00– 17.00 uur |
Bijeenkomst ICC-netwerk |
Leden KEPA platform en ICC’ers |
Locatie volgt |
Dinsdag 16 januari |
09.00-11.00 uur |
Vergadering KEPA |
Leden KEPA platform |
Locatie volgt |
Januari |
|
Bezoek Etalagedagen |
Leden KEPA platform en ICC’ers |
Locatie volgt |
Vrijdag 26 januari |
|
Aanleveren gegevens Acties Geef een boek cadeau |
Scholen |
Meer info volgt |
Februari |
19.15 – 20.45 uur |
Workshop Cultuureducatie |
Alle ICC’ers, leerkrachten, klassenassistenten en directeuren |
Meer info volgt |
Vanaf 15 februari |
|
Ophalen Boekenactie groep 6 |
Scholen |
Kaliber Kunstenschool Meer info volgt |
Donderdag 14 maart |
15.00– 17.00 uur |
Bijeenkomst ICC-netwerk |
Leden KEPA platform en ICC’ers |
Locatie volgt |
Begin april |
|
Start inschrijven CMK |
Scholen |
Meer info volgt |
April |
19.15 uur – 20.45 uur |
Workshop Cultuureducatie |
Alle ICC’ers, leerkrachten, klassenassistenten en directeuren |
Meer info volgt |
Dinsdag 2 april |
09.00-11.00 uur |
Bijeenkomst aanbieders voor aanbod 2024-2025 |
Aanbieders KEPA |
Kaliber Kunstenschool |
Woensdag 24 april |
09.00-11.00 uur |
Vergadering KEPA |
Leden KEPA platform |
Locatie volgt |
Vanaf 15 mei |
|
Ophalen Boekenactie groep 2 |
Scholen |
Kaliber Kunstenschool Meer info volgt |
Mei |
|
Xpeditie Cultuureducatie |
Alle ICC’ers, leerkrachten, klassenassistenten en directeuren |
Meer info volgt |
Maandag 12 juni |
|
Vergadering KEPA |
Leden KEPA platform |
|
Vrijdag 16 juni |
|
Aanbod 2024-2025 op KEPA Site |
|
|
Dinsdag 20 juni |
16.30 – 19.30 uur |
Bijeenkomst ICC-netwerk |
|
Meer info volgt |
Woensdag 21 juni |
|
Start Inschrijving 2024/2025 |
|
|